marți, 25 februarie 2014

Picatura de aminitire

O picatura de amintire 

Sa fiu al naibii daca eu sunt un frustrat, antisocial sau neinteles. Doar ca uneori parca as vrea si eu sa vad unul enervat ca mine. Sau mai rau ! Da  sa nu fie de la televizor.

Ca o mica paranteza , anul asta o sa am onoarea sa fac 50 de ani. S-ar putea sa fie si de aici ceva. Nu cred neaparat dar nici nu exclud.

Imi aduc aminte de un film de pe vremea cand il ingrijeam pe calu' lui Decebal , film care se chema:  
"Atunci i-am condamnat pe toți la moarte".  

Eu vreau sa va povestesc despre: " De ce am vrut sa le rup  capu' !"

Si ca sa folosesc niste clisee deja consacrate in  Box Office , incep cu :

INCEPUTURI.

Aveam 17 ani, daca suflai pe mine nu mai trebuia slujba de inmormantare ca nu aveai ce aduna.   Am plecat in armata. Mecanizate : TAB-uri  si tancuri. Toata lumea  a zis ca fac armata in locul altuia.
Nu l-am cunoscut pe acel altul dar a fost  primul la care am vrut sa ii rup capu'.
In rest a fost bine. Am cules porumb, cartofi, ceapa cat sa hranesc toate armatele  din Europa de est  in urmatorii 50 de ani. Dupa 18 luni am reintrat in circuitul natural .

Aveam 19 ani, facusem armata, eram smecher. Lucram muncitor necalificat. Am fost smecher pana cand a trebuit sa dau la lopata 8h pe zi cu niste baieti aproape de pensie si 4 clase. Baieti care mi-au dat clasa la lopata. Si lor am vrut sa le rup capu' .

Aveam 20 ani, am trecut de la lopata la trusa de scule. De mecanic. Eram din nou smecher. Intr-o zi un mecanic mai smecher decat mine cu vreo 20 de ani ma roaga: Nu vrei tu sa desfaci furtunul ala de  presiune ca eu am alta treaba? Eu neavand alta treaba l-am desfacut si mi-am luat in fata vreo 10  litri de ulei.
 Si lui am vrut sa ii rup capu'.

As putea continua cu anul in care am cunoscut-o pe sotia mea. Nu am mai fost smecher.

2 comentarii:

  1. Nu stiu cum sta treaba cu smecheria, dupa ce ai cunoscut-o pe Cici, insa cred ca ai mai vrut sa rupi cateva capete.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tibi draga, stai linistit nu esti singurul care ai vrut si inca mai vrei sa rupi capete. Eu as rupe cate unul in fiecare zi.
    Tu crezi ca noua nu vrea sa ni-l rupa nimeni?
    M-am amuzat oricum, asteptam continuarea. Salutari lui Cici
    Toate cele bune!
    Daniela Florian

    RăspundețiȘtergere