miercuri, 14 octombrie 2015

10 Motive




10 motive

I. 10 motive pentru care as vrea  sa fiu pitbull.
1. Vreau sa latru si sa ma uit urat.
2. Vreau sa musc  si sa nu mi se intample nimic .
3. Vreau sa ma apere organizatii umanitare.
4. Vreau sa fiu antrenat pentru misiuni speciale.
5. Vreau sa fiu periat si sa mi se spuna ca sunt pisica.
6. Vreau lesa de la Giorgio Armani.
7. Vreau sa fiu medaliat de ambasade straine.
8. Vreau sa mor agatat de gatul cuiva.
9. Vreau pensie speciala.
10. Vreau sa fiu pe lista. 

II. 10 motive pentru care as vrea  sa fiu ungur
1. Vreau sa cumpar paduri in Romania.
2. Vreau sa vand paduri din Romania .
3. Vreau sa se duca dracu’ francul elvetian.
4. Vreau sa ridic garduri daca vreau.
5. Vreau sa am reprezentanti  obraznici si  si impertinenti.
6.  Vreau sa nu vorbesc  limba engleza.
7. Vreau sa am autostrazi.
8. Vreau sa am propriile mele izvoare termale.
9. Vreau sa ii injur pe toti si sa fiu pro European.
10. Vreau sa am ce vreau. 

III. 3 motive pentru care vreau .
1. Vreau altceva.
2. Vreau sa am indicatoare pe care sa le inteleg.
3. Vreau o natiune.

Un comentariu:

  1. Tibi, imortant este faptul ca inca mai VREI sa Vrei ! :)
    Unii (nu dau nume) s-au saturat sa mai VREA sa Vrea ...

    RăspundețiȘtergere