luni, 19 octombrie 2015

Nu vreau sa fiu din 10 motive





10 Motive pentru care NU vreau

I. 10 Motive pentru care nu as vrea sa fiu neamt .
1. Nu vreau sa conduc Europa.
2. Nu vreau sa fiu popular.
3. Nu vreau sa fiu Dog german.
4. Nu vreau calitate germana.
5. Nu vreau sa scriu doar doua cuvinte pe un rand.
6. Nu vreau sa creada lumea ca sunt  punctual, serios  si  ma tin de cuvant.
7. Nu vreau sa castig  prea multi  bani si sa fiu prea  zgarcit.
8. Nu vreau sa  imi cheltui pensia singur.
9. Nu vreau sa beau prea multa  bere.
10. Nu vreau sa se creada  ca eu am inventat munca.

II. 10 Motive pentru care nu as vrea sa fiu american.
1. Nu vreau sa conduc lumea.
2. Nu vreau nici sa salvez lumea.
3. Nu vreau sa fiu Rambo.
4. Nu vreau o piata de instrumente financiare derivate.
5. Nu vreau sa vand nici un credit .
6. Nu vreau sa dau faliment si sa moara altii.
7. Nu vreau sa inventez piete de asigurari care nu exista.
8. Nu vreau sa export Halloween si Valentine’s Day.
9. Nu vreau sa mananc porumb. Noi avem  crapul salbatic.
10. Nu vreau  sa ma lupt cu extraterestrii.

III. 3 Motive pentru care vreau.
1. Vreau sa cant cantece patriotice in limba romana .
2. Vreau o patrie pentru copii mei.
3. Si in general nu vreau ce vreau cei  de care am zis.

2 comentarii:

  1. Mi-ar fi placut sa citesc 10 Motive pentru care vreau :)
    Ma puteam inspira si eu ... :(

    RăspundețiȘtergere
  2. E genial articolul. Toti spunem ce vrem,mai greu ce nu vrem. Stiam eu ca ai idei.:)

    RăspundețiȘtergere